2016 წელი გეგმა

#
საჭიროება



აქტივობა
პერიოდი
აქტივობის განხორციელების  ინდიკატორი
შენიშვნა
1
 მოსწავლის ასაკობრივ-ემოციური და სოციალური ხასიათების ეფექტური ფლობა.
 შესაფერისი მოდულის ტრენინგის გავლა.


მარტი
2016 წელი
ასაკობრივ-ფსიქოლოგიური მახასიათებლების ღრმად გაცნობა. ტრენინგისა და კოლეგების უკუკავშირი.

მშობლებთან შეხვედრა.


აპრილი
2016 წელი
 სხვათა გამოცდილების გაზიარებაა.


მარტი-აპრილი 2016 წელი
2
მოსწავლის  ინდივიდუალური საჭიროებების  გათვალისწინების სტრატეგიის ფლობა. 
 სათანადო  ბეჭდური თუ ინტერნეტრესურსების ლიტარატურის გაცნობა.


თებერვალი
2016 წელი
თითოეული მოსწავლის ინტელექტუალური განსხვავებულობის განსაზღვრა-უკუკავშირი.

ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის  შედგენა-ანალიზი.


აპრილი
2016 წელი
საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება-ანალიზი.


მაისი
2016 წელი
3
 სწავლებისას მნიშვნელოვან ეტაპებად დაყოფის,  მის საფუძველზე მისაღწევი შედეგისა და სხვადასხვა სახის განმავითარებელი შეფასების მორგების ტექნიკის გაუმჯობესება.
სათანადო პროფესიული ჟურნალებისა და წიგნების  გაცნობა.


თებერვალი
2016 წელი
სწავლის  პროცესში  მნიშვნელოვანი ეტაპების გამოყოფა, შესაფერისი განმავითარებელი შეფასების გამოყენება-უკუკავშირი; თვითშეფასების ცხრილი;
გაკვეთილის გეგმა.

სასწავლო ჯგუფებში მონაწილეობა.

მარტი
2016 წელი
მენტორობა / ქოუჩინგი
მარტი-აპრილი
2016 წელი

No comments:

Post a Comment