#
|
საჭიროება
|
აქტივობა
|
პერიოდი
|
აქტივობის
განხორციელების ინდიკატორი
|
შენიშვნა
|
1
|
მოსწავლის
ასაკობრივ-ემოციური და სოციალური ხასიათების ეფექტური ფლობა.
|
შესაფერისი
მოდულის ტრენინგის გავლა.
|
მარტი
2016 წელი
|
ასაკობრივ-ფსიქოლოგიური მახასიათებლების ღრმად გაცნობა. ტრენინგისა
და კოლეგების უკუკავშირი.
|
|
მშობლებთან შეხვედრა.
|
აპრილი
2016 წელი
|
||||
სხვათა გამოცდილების გაზიარებაა.
|
მარტი-აპრილი 2016 წელი
|
||||
2
|
მოსწავლის ინდივიდუალური საჭიროებების
გათვალისწინების სტრატეგიის ფლობა.
|
სათანადო ბეჭდური თუ ინტერნეტრესურსების ლიტარატურის გაცნობა.
|
თებერვალი
2016 წელი
|
თითოეული მოსწავლის ინტელექტუალური განსხვავებულობის განსაზღვრა-უკუკავშირი.
|
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმის შედგენა-ანალიზი.
|
აპრილი
2016 წელი
|
||||
საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის გაკეთება-ანალიზი.
|
მაისი
2016 წელი
|
||||
3
|
სწავლებისას მნიშვნელოვან ეტაპებად დაყოფის, მის საფუძველზე მისაღწევი შედეგისა და სხვადასხვა სახის განმავითარებელი შეფასების მორგების ტექნიკის გაუმჯობესება.
|
სათანადო პროფესიული
ჟურნალებისა და წიგნების გაცნობა.
|
თებერვალი
2016 წელი
|
სწავლის პროცესში
მნიშვნელოვანი ეტაპების გამოყოფა, შესაფერისი განმავითარებელი შეფასების გამოყენება-უკუკავშირი;
თვითშეფასების ცხრილი;
გაკვეთილის გეგმა.
|
|
სასწავლო ჯგუფებში მონაწილეობა.
|
მარტი
2016 წელი
|
||||
მენტორობა / ქოუჩინგი
|
მარტი-აპრილი
2016 წელი
|
2016 წელი გეგმა
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment